fredag 21 april 2017

Helgläsning

Sådärja, då vart vi igång igen med våra teknikproblem... nätet svajar så att jag har nätkoppling ungefär 2 minuter åt gången....precis så länge att jag hinner påbörja skriva ett inlägg men hinner inte lägga ut det innan det är kört igen. Ja blir gaaalen!!!!!

Eftersom det är fredag så ska jag givetvis lägga ut en helgplanering och den har jag nu jobbat på större delen av eftermiddagen och kvällen och förr eller senare lära jag väl få upp den på bloggen också...

Den här helgen har vi tänkt att bara vara hemma, maken ska börja jobba på måndag efter att ha varit sjukskriven i ett par veckor för ryggen. Alltså ska han vila ryggen så mycket som möjligt nu och det betyder att jag lär få rejält med lästid den här helgen.

Det jag tänkt läsa är







Midnattsrosen av Lucinda Riley












Mördaren ljuger inte ensam av Maria Lang









Det kanske inte blir just i den ordningen, men det är ändå just de här böckerna som ska lösas i helgen.

Vad ska du läsa i helgen?




1 kommentar:

  1. Låter som en härlig helg! Jag ska läsa Smultron, bröllop och döden av Kristina Appelqvist tänkte jag :)

    SvaraRadera