måndag 10 april 2017

Påskutmaningen 2017



Jag har för det mesta undvikit många utmaningar för att inte stressa och/eller pressa mig själv när det gller läsandet. Men, trots att jag inte hade tänkt ändra på nånting, så har det känts helt OK att vara med i fler utmaningar än tidigare. Alltså tänkte jag vara med på Mias Påskutmaning 2017 , speciellt som det man läser inte nödvändigtvis behöver vara deckare.

Det är nu dags att bestämma vad jag ska läsa och jag har plockiat ihop en hög. Jag lär inte hinna med att läsa alla de här böckerna men på det här sättet har jag ju lite att välja mellan i alla fall.




Eldpojken av S.K. Tremayne
Flickan i glastornet av Elizabeth Fremantle
När klockan slår fem av Denise Rudberg
Mördaren ljuger inte ensam/Farligt at förtära/Inte flera mord av Maria Lang

Som sagt, jag lär inte hinna med mer än en bråkdel av de här men jag har ju ändå lite att välja mellan på det här sättet.

5 kommentarer:

  1. Ja, man måste ha att välja på! Jag ska ha med mig en hel hög till landet!

    SvaraRadera
  2. Jättetrevlig hög. Maria Lang blev jag sugen på att läsa.

    SvaraRadera
  3. Maria Lang är säkert bra till påsk!

    SvaraRadera
  4. Fyra böcker på några få dagar! Det fixar inte jag. Glad påsk

    SvaraRadera