söndag 23 april 2017

Veckoplanering vecka 17

Vi hade faktiskt inte planerat något särskilt för den här helgen men på något sätt så halkade vi in på matlagning så nu har vi en hel del färdiga middagar  i frysen. Fördelen med matlagning är att det går jättebra att sitta och läsa medan maten puttrar på spisen, alltså har det blivit gott om lästid under helgen.
Hela gångna veckan har faktiskt gått jättebra, värre är det med bloggandet. Vi har haft problem med nätkopplingen IGEN och det betyder att jag helt enkelt inte kan göra sånt som jag hade tänkt att göra. Som tur är så är det inte långt kvar tills vi får fiber och sen är det bara att hålla tummarna att det funkar bättre.

Läsningen har under den gångna veckan har gått väldigt bra och jag har faktiskt hunnit med det jag hade planerat. Och nu är det alltså dags att planera för kommande vecka. Maken börjar jobba igen imorgon efter att ha varit sjukskriven i två veckor och det betyder att jag lär ha mer egentid då jag kan läsa och blogga. Tisdag lär jag inte hinna läsa nästan något eftersom jag då ska till på besök till min specialdoktor för behandling, men en dag hit eller dit spelar nog ingen större roll.

Det jag tänkt läsa är








Midnattsrosen av Lucinda Riley












Den tunna blå linjen av Christoffer Carlsson








Och om jag hinner läsa ut ovanstående och har tid över så vill jag gärna börja på





Reinkarnatörerna: Skymningseld av Henrik Widell












Vad har du tänkt dig att läsa i veckan?




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar