onsdag 7 juni 2017

Månadens bästa bok - Maj



Just nu ligger jag lite efter med månadssammanställning och att välja ut Månadens bästa bok till Mias utmaning. Ärligt talat så glömde jag helt bort allt som har med månadsskiftet att göra i o m att först var det min födelsedag precis vid månadsskiftet och sen fyllde svågern år igår. Men idag kom jag helt plötsligt på vad jag glömt så då är det lika bra att sätta igång direkt.

Att välja månadens bästa bok bland maj månads lästa böcker är inte lätt precis, jag har läst många olika typer och många väldigt bra böcker och det är fler än en som skulle vara värd att bli Månadens bästa bok. Men välja måste jag ju och mitt val blir då





Laboon: vågen som äter människor av Henrik Tord (titeln är länkad till recensionen och där finns mer info om boken)
Den här boken är en av de mest spännande böcker jag läst på länge.









1 kommentar:

  1. Kände inte till boken, läste din recension och den låter spännande. ;)

    SvaraRadera