fredag 11 augusti 2017

Helgläsning vecka 32

Inte klokt att det är fredag redan! Fat samtidigt är det bra för på söndag får vi besök som hämtar lite böcker. Jag har plockat ihop två kartonger färdiga åt hen och så ska hen också få rota runt blad böckerna jag rensat ut från bokhyllorna så med lite tur så blir jag av med ännu fler.

Hur mycket tid jag får över till läsning den här helgen är osäkert, imorgon ska vi ut och handla och så blir det lite städning. Och det betyder att jag inte hinner läsa speciellt mycket
På söndag får vi alltså besök och då lär jag inte hinna med mycket läsning heller. Så helgplaneringen får nog snarare bli en önskelista på böcker jag hoppas hinna läsa.

Det jag tänkt läsa är





All kärlek förbjuden av Anders Eklöf
(har bara halva boken kvar)











Ingen alls av Lotta Thell












Snö som föll i fjol av Oscar von Seth









Sen får vi se hur mycket jag hinner...

Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?



1 kommentar: