söndag 6 augusti 2017

Veckoplanering vecka 32

Det är dags att göra en veckoplanering igen. Min hög med rec.ex börjar äntligen minska så den här veckan hoppas jag kunna minska den ännu mer. Jag hoppas såklart att jag får ordentligt med lästid men det är osäkert eftersom maken är hemma och man vet aldrig i förväg vad han kommer att hitta på.
Det verkar också bli lagom väder, dvs inte för varmt och inte för kallt och framför allt, ingen regn, och visserligen är regnväder läsväder men det är lite trevligare när det inte regnar.



Det jag tänkt läsa är





Pappas pojke av Emelie Schepp
(började jag på inatt)












Hallahem: Sveket vid sjön av Susanne Trydal & Daniel Åhlin













Ingen alls av Lotta Thell










All kärlek förbjuden av Anders Eklöf









Jag tror faktiskt inte att det blir några som helst problem med att hinna de här böckerna om inte nåntiing oförutsett inträffar. Och hinner jag med de här så har bokhögen minskat betydligt. Nu vet jag ju att det borde komma några nya rec.ex under kommande vecka, men det gör ingenting för jag är ändå nästan ikapp med läsandet inför hösten.

Vad har du tänkt dig att läsa under den kommande veckan?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar