måndag 18 september 2017

Sammanfattning vecka 37

Vecka 37 gick sådär och trots att den inte var helt dålig så är jag inte riktigt nöjd. Läslusten fanns där, den var det inga problem med. Problemet var recensionsskrivandet, det lyckades jag inte riktigt få styr på.
Alltså har jag nu en hög med böcker som det ska skrivas om och jag får helt enkelt ta mig i kragen och sätta igång så jag kommer ikapp igen.





Under vecka 37 läste jag klart 4 böcker

Stora stygga vargen av Nele Neuhaus (recension 2017-09-21)
The magic of not giving a f*ck av Sarah Knight (recension den här veckan)
Visheten vaknar av Elin Säfström (recension den här veckan)
Välj ditt gift (recension 2017-09-28)

Jag lyckades skriva tre recensioner (titeln är länkad till recensionen)

De 7 nycklarna  av Åsa Schwarz
Inte flera mord! av Maria Lang
Tjockdrottningen  av Moa Herngren


Och så kom det några bokpaket

Visheten vaknar av Elin Säfström
Dexter Olssons äventyr del 1: Morfars hemlighet av Michael Wiander
Husdjuret av Camila Grebe

och så köpte jag två böcker

Omgiven av idioter: hur man förstår dem som inte går att förstå av Thomas Erikson
Omgiven av psykopater: så undviker du att bli utnyttjad av andra av Thomas Erikson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar