fredag 13 oktober 2017

Helgläsning vecka 41

Den här helgen blir det fullt upp så jag får se hur mycket lästid jag får. Det är dags för illrarna att flytta in från utegården så illerrummena ska göras i ordning, sen är det en bekant som fyller år på lördagen och vi ska nog dit på födelsedagsfika. Brorsan ska vara hos oss över helgen och det tar inte så mycket tid i och med att han lär ligga och läsa största delen av helgen, men jag kan ändå inte grotta ner mig helt i böckerna.

Jag tänkte ändå göra en optimistisk planering och sen får man se hur mycket jag hinner. Jag måste ju inte hinna med allt, planeringen är mest till för att hålla ordning på det jag ska läsa så att jag får en bra blandning så jag inte tröttnar

Det jag tänkt läsa är






Flykten från Olympo av Lisa Hågensen
Läser jag just nu











De förjagade av Mikael Strömberg













En vilsen själ av Göran Redin








Vad ska du läsa i helgen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar