fredag 20 oktober 2017

Helgläsning vecka 42

Fredag och då är det dags att planera läsningen för helgen. Vi har ingen speciell aktivitet inplanerad för den här helgen och ute är det så kallt att i alla fall jag håller mig mer än gärna inomhus. Alltså hoppas och tror jag att det blir rejält med lästid under helgen. Vad är väl mysigare än att sitta vid brasan och läsa. Och lite tv-tittning blir det nog också, Dart ska ju ha sina mysstunder varje kväll och matte tycker också att det är mysigt att ligga på soffan med en varm och go' katt på magen.



Det jag tänkt läsa den här helgen är






Sthlm Grotesque av Hanna Lindberg
Har jag precis börjat på










Krigets vindar över Cavendon Hall av Barbara Taylor Bradford












Mer än så lär jag inte hinna med eftersom Cavendon Hall-boken är rätt så tjock (över 500 sidor).

Vad ska du läsa i helgen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar