torsdag 5 oktober 2017

Månadens bästa bok September 2017


Dags att utse September månads bästa bok i Mias utmaning Månadens bästa bok.
Jag fick chansen att läsa väldigt många bra böcker den här månaden men det var inga problem med att utse den bästa. Det fanns en som stod ut så ordentligt att jag kunde inte ha tänkt mig att välja någon annan. Och den boken är





1793 av Niklas Natt och Dag (titeln är länkad till recensionen)

Den här boken nockade mig totalt. Den är ingenting för kräsmagade, äckelfaktorn är otroligt hög. Men den är helt sanslöst bra!!!














Hela listan på Månadens bästa bok finns under fliken Utmaningar 2017 HÄR

5 kommentarer:

  1. Jag stod och tvekade på att köpa den och då kom min dotter och sa: Ja köper inte du den gör jag det. Klart hon fick köpa jag kan låna.

    SvaraRadera
  2. Oj, den kikade jag på, men ratade :o

    SvaraRadera
  3. Böcker med hög äckelfaktor är ingenting för mig.

    SvaraRadera
  4. Lät ju verkligen intressant, lägger på minnet. :)

    SvaraRadera