måndag 2 oktober 2017

Sammanfattning vecka 39

Vecka 38 blev en toppenvecka då jag hann med ganska mycket. Visserligen borde jag kanske ha skrivit några recensioner till, men man kan inte få allt så jag är nöjd ändå. Jag är också jättenöjd med att jag kunde hålla planeringen så bra som jag gjorde, en extra bok gjorde att jag inte hann läsa ut de böcker jag hade på planeringen, men jag hann ju ändå börja på den sista.
Nu har jag alltså kvar lite från förra veckan att skriva om, men det är helt OK.Och så är det bara att hålla tummarna att vecka 40 blir minst lika bra som vecka 39.



Jag läste ut 4 böcker

Efter Emma av Anna E. Wahlgren (recension den här veckan)
1793 av Niklas Natt och Dag (recenserad förra veckan, se nedan på recensioner)
Kvinnorna på slottet av Jessica Shattuck (recension den här veckan)
Den goda dottern av Karin Slaughter (recension den här veckan)


Och jag skrev om 5 böcker

1793 - Niklas Natt och Dag
Morfars hemlighet - Michael Wiander
Välj ditt gift - Alice Ekström
Husdjuret - Camilla Grebe
Penguin Bloom - Cameron Bloom & Bradley Trevor Greive


Självklart dök det också upp lite bokpaket

En vilsen själ av Göran Redin
Grace av Anthony Doerr
Min mammas hemlighet av Nikola Scott
Sthlm Grotesque av Hanna Lindberg
Flykten från Olympo av Lisa Hågensen
De förjagade av Mikael Strömberg




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar