måndag 16 oktober 2017

Sammanfattning vecka 41

Jag trodde/hoppades vid sammanfattningen för vecka 40 att 41 skulle bli bättre och på ett sätt blev den ju bättre, men samtidigt blev den inte riktigt så bra som jag hade önskat. Läsandet gick långsammare av någon anledning, om det var för att jag höll på med en del annat eller om det var för att jag hade svårt med koncentrationen av andra anledningar vet jag inte. Helgens läsning gick inte heller speciellt bra men det hade jag räknat med även om jag inte riktigt hade räknat med att det skulle gå så dåligt som det gick - jag fick nästan ingenting läst under hela helgen. Slutresultatet blev alltså att jag inte hann med det jag hade tänkt. Så nu gäller det att hålla tummarna för vecka 42 och hoppas att allt äntligen börjar flyta på.

Men jag hann med att läsa ut tre böcker i alla fall

Doften av falska påvar och nybakade wienerbröd av Lena Nordenjack (recension den här veckan)
Ta min hand av Lisa Bjurwald  (recension den här veckan)
Flykten från Olympo av Lisa Hågensen (recension den här veckan)


Jag skrev om tre böcker (men borde ha skrivit om några till)

Känslan av död - Elly Griffiths
I det sista regnet - Janesh Vaidya
Smugglaren - Jan-Erik Fjell


Och under vecka 41 dök det inte upp en enda bok i brevlådan, vilket nog var lika bra med tanke på storleken av min läsahög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar