söndag 8 oktober 2017

Veckoplanering vecka 41

Dags att planera för kommande vecka då jag ska försöka sätta lite fart på läsandet. Vecka 40 var först veckan som maken jobbade bara 4 dagar så nu vet jag lite bättre hur mitt läsande påverkas. Men det betyder också att jag får sätta fart i början på veckan.

Det blev ju inte så mycket läst under helgen så jag tänker göra en riktigt optimistisk läsplanering och sen bara hålla tummarna för att jag  ska klara av att hålla planeringen till en del i alla fall.
Jag har redan fått sortera om läsordningen på grund av recensionsdatum och så att jag ändå får ihop en bra blandning som gör att jag inte ledsnar.

Under vecka 41 har jag tänkt läsa






Doften av falska påvar och nybakade wienerbröd av Lena Nordenjack











Ta min hand av Lisa Bjurwall













Flykten från Olympo av Lisa Hågensen












De förjagade av Mikael Strömberg











En vilsen själ av Göran Redin













Vad har du tänkt dig att läsa under den här veckan?

2 kommentarer:

  1. Många böcker på gång! Själv läser jag Män förklarar saker för mig av Rebecca Solnit. En intressant bok! :)

    SvaraRadera
  2. Flykten från Olympo var riktigt bra :) Ta min hand är jag jätte nyfiken på!

    SvaraRadera