söndag 15 oktober 2017

Veckoplanering vecka 42

Det är dags att försöka planera lite för läsningen under kommande vecka. Som det ser ut nu så lär jag ha gott om lästid den här veckan om inget oförutsett inträffar. Men jag måste också försöka blogga lite och komma ikapp med recensionerna. Förhoppningsvis kan jag ändå minska lite på läsahögen på stolen i köket. Och det vore inte så dumt att komma ikapp med recensionerna heller.







Det jag tänkt läsa under vecka 42 är





En vilsen själ av Göran Redin












Sthlm Grotesque av Hanna Lindberg












Krigets vindar över Cavendon Hall av Barbara Bradford Taylor











Grace av Anthony Doerr





Vad ska du läsa under kommande vecka?








1 kommentar:

  1. Jag försöker läsa så mycket som det går. Just nu har jag ganska många böcker som jag har börjat på samtidigt men den vanliga bok jag försöker hinna läsa ut är "Karne - Skriet från häxberget" och så har jag två böcker som ebok på telefonen ("Brevet" och "Återstoden av dagen").

    Om du vill ha mer att blogga om får du gärna vara med på mitt temainlägg. :)
    https://mariasbokhylla.wordpress.com/2017/10/16/fargglatt-v42-vacker-bokrygg/

    SvaraRadera