söndag 22 oktober 2017

Veckoplanering vecka 43

På söndagar planerar jag läsningen för kommande vecka och så blir det idag också. Under vecka 43 kommer jag att inte bara att ha läsningen framför mig utan jag ska också hålla på med annat, fylla i blanketter osv för att slutföra ett projekt osv. Men jag tror inte det andra ska ta så jättemycket tid från läsningen utan jag vågar nog ta i lite i planeringen. Läsahögen har äntligen minskat lite så nu kan jag slappna av lite. Men för den skull tänka jag inte lata mig utan hoppas på att kunna hålla samma tempo som hittills.

Det jag tänkt läsa under kommande vecka är






Krigets vindar över Cavendon Hall av Barabara Taylor Bradford
Har jag börjat läsa på söndagen













Jägaren av Kamilla Oresvärd













Grace av Anthony Doerr











Synd av Robert Warholm









Så nu är det bara att hålla tummarna att planeringen håller.

Vad ska du läsa under kommande vecka?






1 kommentar: