söndag 29 oktober 2017

Veckoplanering vecka 44

Mina söndagar är ganska inrutade och planerade, smakbit på morgonen, veckoplanering på dagen och så kanske någon recension lite senare. Resten av tiden gör jag vad jag känner för och orkar. Så söndagarna är rätt så kravlösa och avslappnade och det är mysigt. Smakbiten för idag är avklarad så nu är det dags för planeringen för kommande vecka. Som det ser ut nu så kan jag hoppas på ordentligt med lästid under veckan. Det är möjligtvis under kommande helg det kör ihop sig lite för då har vi tänkt oss att vara lite mer aktiva, eventuellt bio på fredag och så finsk (mat)marknad på lördag. Söndagen blir vilodag som vanligt så det lär bli enda dagen den helgen som jag kan sitta i lugn och ro och bara läsa.  Jag får istället försöka läsa så mycket det går under veckans andra dagar.

Det jag tänkt läsa är






Grace av Anthony Doerr
Har jag börjat på och hoppas kunna läsa klart under måndagen










Synd av Robert Warholm













De sju systrarna av Lucinda Riley













Dödlig kod av Mark Greaney









Nu är ju de flesta av de här böckerna ganska tjocka så det ska bli spännande att se hur många jag i slutänden hinner läsa ut, men eftersom de flesta av böckerna är relativt lättlästa så borde det här kunna fungera. Hur det sen blir i verkligheten får vi se.

Vad ska du läsa i veckan?


1 kommentar: