söndag 8 oktober 2017

VINN STHLM GROTESQUE!



Jag råkade få en dublett av Sthlm Grotesque av Hanna Lindberg så enligt överenskommelse med Norstedts förlag lottar jag ut det extra exemplaret.

Tävlingen avslutas torsdag 2017-10-12 kl 23.59

För att delta ska du

1. Skriv i kommentarerna att du vill delta. Glöm inte att ange mailadress där jag kan nå dig om du vinner.
2. Om du tipsar om utlottningen på din blogg/Facebook/Instagram så får du en extra lott. Glöm då inte att ange det i kommentarerna och ge en länk.
3. Svara på frågan: Vilken är din favoritserie (bokserie)?

Vinnare meddelas här på bloggen fredag 2017-10-13


LYCKA TILL!






11 kommentarer:

  1. Hm favoritbokserie, det finns ju så många. men serien om Ruth Galloway ( motsats till vad du skrev så är det en av mina favoritserier) av Elly Griffiths.
    Härmed vill jag meddela att jag vill vara med i utlottningen.
    Jag skrev även om utlottningen på min blogg

    https://mittbokintresse.blogspot.se/2017/10/bokutlottning-hos-boklysten.html

    min email är cblomster69@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du ville vara med. Du har två lotter!

      Radera
  2. Jag älskar Jack Londons bokserie , även Alexandre Dumas bokserie ! Önskar denna Stockholms bok - absolut , synd om detta skulle få ett "snöpligt" slut !? ( gunilla.buder@hotmail.se )

    SvaraRadera
  3. Jag har twittrat om utlottningen och vill gärna delta. eggetbok@gmail.com . Min favoritserie är i alla fall just nu böckerna om Emma av Camilla Davidsson.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du vill vara med. Du har två lotter.

      Radera
  4. Jag är gärna med i utlottningen!
    Min favoritserie är (och har varit sedan tonåren) Diana Gabaldons Outlander-serie.
    Min mailadress är: annasfotnoter@granath-steen.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du vill vara med! Du har en lott.

      Radera
  5. Jag vill självklart delta! Har tipsat på mitt instagramkonto, bettansboktips.
    Favoritserie (just nu) är nog, Camilla Davidssons böcker.
    Mail: bettansbok@outlook.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du vill vara med! Du har två lotter.

      Radera
  6. Klart jag vill vara med i utlottningen! Min favoritserie är förstås böckerna om Harry Potter. sara.m.martelius@gmail.com

    SvaraRadera