söndag 31 december 2017

Veckoplanering vecka 01 2018

Det känns riktigt avigt att skriva vecka 01 2018 och jag vet att första månaden kommer jag få tänka mig för varje gång jag ska skriva årtalet, annars blir det lätt fel. Men nu måste jag planera läsningen för första veckan år 2018.
Förhoppningsvis kommer jag att få bra med lästid den här veckan. Det enda som än så länge finns i schemat är en provtagning antingen på torsdag eller fredag. Provtagningen i sig tar ju inte så lång tid, men kvällen innan lär jag inte läsa något eftersom jag kommer att lägga mig tidigt. Det fungerar inte riktigt att sitta uppe när man inte får äta eller dricka något efter 22.00.




Det jag har tänkt läsa den här veckan är





Drakviskaren av Lovisa Wistrand
Har jag börjat på idag.











Resan tillbaka av Karina Johansson













Sanningen av Harlan Coben












En modern familj av Helga Flatland











Vad ska du läsa under den första veckan av det nya året?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar