måndag 22 januari 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 03

Inatt har jag sovit så hårt att jag är alldeles mosig i skallen trots att jag fått min första mugg te. Men mosig eller inte, jag har en del som ska göras idag. Och att sammanfatta/utvärdera föregående vecka är ett av de göromålen.
Vecka 3 gick faktiskt riktigt bra. Det känns som att jag verkligen kommit igång nu och allt flyter på som det ska. Jag kom ju i kapp med både läsandet och recensionerna redan vecka 2 och har lyckats hålla farten så att jag inte hamnat efter igen.





Jag läste ut 5 böcker

En modern familj av Helga Flatland (recension 2018-02-15)
Carolines arv av Katherine Webb (redan recenserad, se längre ner)
Sanningen av Harlan Coben (redan recenserad, se längre ner)
Vågornas viskningar av Tamara McKinley (recension 2018-01-24)
Det sjunde rummet av Erika Svernström (recension den här veckan)

Jag skrev 3 recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Blodlokan - Louise Boije af Gennäs
Carolines arv - Katherine Webb
Sanningen - Harlan Coben

Det dök upp en hel del erbjudanden från bokhandeln men jag lyckades motstå frestelsen och köpte inga böcker.

Däremot dök det upp 2 rec.ex i brevlådan, nämligen

Artemis av Andy Weir
De ursprungliga av Cecilia Larsson Kostenius








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar