fredag 2 februari 2018

Helgläsning vecka 5

Den här helgen hoppas jag att det blir mycket lästid för nu är jag riktigt lässugen. Förra helgen hann jag ju inte läsa speciellt mycket och nu är jag ordentligt sugen på att bara ägna mig åt läsningen. Jag behöver också  pyssla lite med bloggen så det kan jag ta när jag tar en liten paus från läsningen. Det där låter väl som en perfekt schemaläggning för den här helgen!

Men jag lär ju inte hinna läsa hur mycket som helst ändå så jag får ta det lite lugnt med planeringen.




Det jag tänkt läsa är




Livet blir aldrig som man tänkt av Anethe Bergendahl
Läser jag just nu och lär bli klar med ikväll eller senast i morgon bitti.













Triptyk av Karin Slaughter
Hennes böcker brukar vara riktiga bladvändare så den här lär jag sluka















Grejen med kärlek av Julie James
Förhoppningsvis hinner jag i alla fall börja på den här boken.












Vad har du tänkt läsa i helgen?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar