fredag 16 februari 2018

Helgläsning vecka 7

Det ska bli riktigt intressant att se hur den här helgen blir när det gäller läsning. Visst, oavsett vad som händer så lär jag ju läsa, men jag har också en hel del annat som jag borde hålla på med.
Vi har ingenting specifikt inplanerat men jag borde lägga ner lite tid på att pyssla med bloggen så jag får ordning på den och kan göra de ändringar jag under en längre tid funderat på. Samtidigt går ju läsningen som på räls just nu så det är lockande att bara sätta sig i lugn och ro och läsa. Den här helgen ska vi också gå igenom våra önskelistor när det gäller bokrean och kanske göra en förbeställning på sånt som var och en av oss vill vara säker på att få tag på.

Det jag tänkt läsa den här helgen är







Äventyr för ensamma hjärtan: Destination Chile av Katy Colins
Läser jag just nu












Svart skugga av Ida Axelsson










Bränd himmel av Gilly MacMillan













Vad ska du läsa i helgen?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar