fredag 23 februari 2018

Helgläsning vecka 8

Jag hoppas såklart att jag ska hinna läsa mycket under den här helgen men vi har ju lite annat att göra också. Imorgon ska vi iväg för att köpa en doppresent till makens brorsdotter som döps om en vecka. Och så ska vi också besöka Erikshjälpen. Jag är på jakt efter ett par tallrikar som är ca 18-20 cm i diameter och när jag kikade på tallrikar igår inne i stan så var det hutlösa priser på vanliga enkla vita tallrikar och det tänker jag inte ge för något som kommer bara att användas under en begränsad tid...då är second-hand perfekt...
Men söndagen har vi inte planerat något speciellt för så då hinner jag nog läsa en del.

Det jag tänkt läsa under helgen är






Bränd himmel av Gilly Macmillan
Den här började jag läsa men sen kom det ett rec.ex och jag hoppade över till den. Så nu är det dags att läsa klart boken.











Snö av Jakob Mjöbring










Hjärtat fullt utav dig av Aliya Dahlgren







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar