fredag 23 mars 2018

Helgläsning vecka 12

Den här helgen hoppas jag hinna läsa riktigt mycket. Det enda jag faktiskt måste ta itu med i helgen är att fixa det sista med arkiveringen och sen är det klart. Därefter ska jag börja ordna om i bokhyllorna så att jag får plats med olästa böcker från högarna i vardagsrummet, men det är ingen brådska med det utan jag kan hålla på och plocka med det när jag känner för det. Nånting annat som vi absolut måste göra har vi inte för den här helgen så jag borde kunna lägga ganska mycket tid på läsningen.

Det jag tänkt läsa är








Bortom portalen av Oskar Källner m.fl.













Täcknamn: Hilde av Kjell Ola Dahl











Nu är det kul igen: Från utmattning till arbetsglädje av Karin Adelsköld och Jessika Devert








Vad ska du läsa i helgen?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar