fredag 6 april 2018

Helgläsning vecka 14

Det är helg igen så jag måste planera ite för läsningen. Jag har haft svårt att komma igång med städningen av mitt rum och det har kommit lite annat i vägen (t ex påsken) men den här helgen har jag tänkt mig att försöka få det gjort så jag kan flytta in lite av de olästa böckerna från vardagsrummet. Vi har annars ingenting speciellt inplanerat och det borde ju betyda att det blir gott om lästid. Å andra sidan så finns ju något som heter oförutsedda händelser och sånt brukar dyka upp nästan lite för ofta i mitt fall. Men jag satsar på att jag ska få gott om tid att läsa så får man väl se efteråt hur det blev.


Det jag tänkt läsa i helgen är




Bokhandeln på Riverside Drive av Frida Skybäck
Läser jag just nu och har hunnit läsa ungefär halva boken












Den sista Mrs Parrish av Liv Constantine







Och jag hoppas jag hinner i alla fall börja på




Drottning Elizabeth av Sarah Bradford












Vad har du planerat att läsa den här helgen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar