söndag 6 maj 2018

Läsplanering vecka 19

Det ska bli riktigt spännande att se hur mycket jag hinner läsa under kommande vecka. Det är ju Krille Flygare den här veckan så maken jobbar bara 2,5 dagar och är hemma resten av veckan och det påverkar ju min läsning. Bror min kanske ska tillbringa långhelgen hos oss vilket det också påverkar min läsning för jag måste ju vara lite social också. Och så säger ju väderprognoserna att det äntligen ska bli varmt så då blir det grillning osv. Alltså ser det inte helt ljust ut för läsningen under vecka 19. Men lite lär jag ju hinna och planera kan man ju alltid, om man sen hinner allt som man planerat läsa spelar mindre roll


Det jag tänkt läsa under vecka 19 är




Kyldygnet av Philip Birk













Vit krypta av Mariette Lindstein












Trollsländan av Michel Bussi








Vad ska du läsa under kommande vecka?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar