måndag 14 maj 2018

Sammanfattning/Utvärdering vecka 19

Vecka 19 var inte riktigt en läsvecka och speciellt under helgen hade jag inte speciellt mycket tid över för läsning. Men det får ma ju räkna med nu när det äntligen är varmt ute, och än så länge kan jag också vara ute utan att bränna mig om jag bara är lite försiktig och inte går ut när solen är som starkast.
Under helgen blev det sen extremt lite läst, då var det grillning och att umgås som gällde. Men det är nog bara sunt att ibland strunta i läsningen och göra något annat.



Det som hände förra veckan var

Jag läste ut 2 böcker som båda ska recenseras den här veckan

Kyldygnet av Robert Birk
Vit krypta av Mariette Lindstein

Jag skrev om 2 böcker

Den frusna elden - Jens Henrik Jensen
Albanens arv - Rolf Rådén

Det dök upp 3 recensionsexemplar

Mittfordmorden: Mysteriet på Asthall av Jessica Fellowes
Vi gör ingen stor sak av det här av Anders Tempelman
Gudarnas skymning av Cecilia Larsson Kostenius

Jag köpte 0 böcker


Jag är jättestolt över mig själv att jag lyckats hålla nollan i flera veckor nu när det gäller att köpa böcker. Så här hoppas jag kunna fortsätta tills jag minskat lite mängden olästa böcker hemma.
Att det blev så lite läst och skrivet är jag egentligen inte så missnöjd med, snarare glad över att jag fick lite gjort i alla fall.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar