fredag 8 november 2013

Matmässan "Mitt kök"

Vad har matmässan Mitt kök http://stockholm.mittkokmassan.se/  med böcker att göra egentligen?

Jo, det finns ju böcker även där!!!  Kokböcker! Och jag är otroligt svag för kokböcker. Visserligen är jag inte längre så intresserad av nya kokböcker utan föredrar äldre från t ex 50-60-talet eller t o m ännu äldre, men det är ändå riktigt roligt att kolla på de fina böckerna som finns. Men jag lyckades faktiskt hålla mig från att släpa med en massa nya, fina kokböcker hem.



Väldigt tjocka och fina nya kokböcker. 




Faktiskt så köpte jag bara 2 häften för att komplettera en serie jag har hemma.



Märkligt nog så fanns det också  ett helt stort bord med barnböcker (som inte hade nånting med mat att göra)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar