tisdag 4 mars 2014

Fler reaböcker

Ja, och så vart vi där igen. Jag kikade på engelska pockets på Bokus och ville såklart ha några av dem också när de nu var så otroligt billiga (19,-/st), och sen hittade jag något annat som jag ju också bara måste ha. Två böcker av Simona Ahrnstedt fanns med på bokrean och en svensk romanceförfattares böcker måste jag ju bara prova på...
Idag kom alltså paketet med ännu fler reafynd


Överenskommelser av Simona Ahrnstedt
Betvingade av Simona Ahrnstedt
The Warsaw Anagrams av Richard Zimler
Lucifer's tears av James Thompson


2 kommentarer:

  1. Köpte Överenskommelser på förra årets rea.Har jag läst den än? Nääää,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha! Jag har faktiskt lyckats med att läsa nästan allt som jag köpte på förra rean, det är bara en bok som jag inte hunnit med...

      Radera