torsdag 30 april 2015

Boklös!





Nu har det hänt! För första gången i mitt liv har jag glömt att ta med mig en bok när jag skulle iväg någonstans. Igår skulle vi ju hålla några lektioner på en gymnasieskola och på morgonen var det minst sagt kaotiskt när vi skulle iväg. Och i den allmänna villervallan glömde jag stoppa ner min bok i väskan. Vilket hemskt ögonblick när det var dags för lunch och jag hade 1,5 tim på mig att pusta ut inför nästa lektion och kom helt plötsligt på att jag glömt boken! Det här får helt enkelt inte hända så hädanefter gäller det att t o m skriva en stor påminnelselapp så att jag aldrig mer glömmer att stoppa ner den där boken i väskan.

3 kommentarer:

  1. Det där är bland det värsta som kan hända :(

    SvaraRadera
  2. Huu, vilken mardröm! Det får absolut inte hända igen:).

    SvaraRadera
  3. Det kan falla inom kategorin i-landsproblem men ändå... Det är riktigt fasansfullt att vara med om sådana situationer :)

    SvaraRadera