söndag 26 april 2015

Denna vecka

Ska bli intressant att se hur mycket (eller lite) jag hinner läsa den här veckan, det är så myc ket annat som ska hinnas med. Måndag och tisdag är relativt lugna förutom att vi på tisdag kväll ska vi plocka ihop inför onsdagen. På onsdag går hela dagen till att hålla illerlektioner på en naturbruksskola. Alltså kommer jag inte hinna med att läsa på hela onsdagen förutom på lunchen och på kvällen. På torsdag kommer min bror för att fira Valborg hos oss. Och trots att han också läser och vi brukar emellanåt bara sitta tillsammans alla tre (min man, min bror och jag) och läsa så blir det ändå mindre tid till att läsa - man ska ju umgås också. Så det lär inte bli speciellt mycket tid över till läsande den här veckan och det känns lite ovant efter att under en längre tid nu ha haft hur mycket tid som helst och kunnat ägna mig helhjärtat åt mina böcker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar