torsdag 16 april 2015

Det man borde

Just nu har jag en jättelista på saker som jag BORDE göra och istället för att sätta igång så blir jag bara trött av att se listan. Och vissa saker på listan har såklart med böcker och läsning att göra och där blir det totalstopp. Jag har två recensioner att skriva och jag vet precis vad jag tycker om böckerna men lyckas inte att formulera tankarna i text. Jag borde uppdatera föreläsningsmaterialet till lektionen vi ska hålla om två veckor, men även där tar det totalstopp - där har jag ramarna färdiga, jag vet vad som ska in, men att lyckas skriva texten och leta rätt på rätt foton lyckas jag inte med. Så istället för att plåga mig själv tänker jag ikväll lägga mig i soffan och bara glo på TV och vila lite. Kanske hjärnan kommer igång bättre imorgon!




1 kommentar: