söndag 25 oktober 2015

Veckoplanering vecka 44

Planeringen för vecka 43 höll sisådär, det kom en hel massa annat i vägen som tog tid i anspråk. T o m den här helgen har varit sådan - jag hade tänkt mig att eftersom min man skulle jobba hela helgen så skulle jag ha massor med tid att bara sitta och läsa. Men riktigt så blev det inte...

Så nu blir det ännu mer spännande att se om planeringen för vecka 44 håller det minsta lilla




Mot vägs ände av Rolf Rådén
(behöver bara läsa klart eftersom jag redan kommit en bra bit)










Minnesskymning av Mattias Kuldkepp














Döden som diktator av Mark Greaney
(förhoppningsvis hinner jag i alla fall börja på denna)






Så planeringen för vecka 44 innehåller inte så många böcker, men det beror på att jag har en hel massa annat som måste göras den här veckan.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar