fredag 11 mars 2016

Helgläsning

Den här helgen jobbar min man så jag har förmiddagarna helt för mig själv. Det riktigt sköna med det är att då kan jag sätta mig ner med en mugg thé och läsa utan att det någon försöker prata med mig.

Så den här helgen har jag tänkt mig att läsa






Berget bakom huset av Joyce Maynard
(har jag redan börjat på)











Chianti av Amanda Tartt
(en e-novell som nog går ganska snabbt att läsa)











Karamellskorna av Joan Harris
(boken som jag missat, dvs den som kommer mellan Choklad och I persikoträdets skugga)






Utöver det ska jag försöka bli klar med några recensioner som jag har liggande och så vill jag måla lite (har inte riktigt hunnit i veckan och känner att det är dags nu)

Vad ska du läsa i helgen?










1 kommentar:

  1. Låter som en mysig helg! Själv läser jag Släktet av Guillermo Del Toro.

    SvaraRadera