söndag 27 mars 2016

Veckoplanering vecka 201613

Som väntat så fungerade inte planeringen för vecka 12 alls, jag hann med att bara läsa en av de planerade böckerna. Men nu är det dags för en ny veckoplanering och den här gången behöver jag inte ens försöka med att hinna läsa några hyllvärmare, det lär jag inte hinna med.







Det jag ska läsa under vecka 13 är







En officer och spion av Robert Harris
(har ungefär 1/3 kvar att läsa)












Ett andra liv av SJ Watson












Min fantastiska väninna av Elena Ferrante










Vad har du tänkt dig att läsa under vecka 13?














2 kommentarer:

  1. Jag vet inte riktigt vad jag ska läsa nu i veckan. Jag är lite sugen på att börja läsa på Vägen till Bålberget av Therese Söderlind och så måste jag nog ge mig på Johanssons liv, arbetsglädje och återuppståndelse av Henrik Johansson.

    SvaraRadera
  2. Nice urval! Hoppas de är bra :) Jag ska läsa Golem från 1914 denna vecka. En väldigt pyskologisk skärckbok efter vad jag förstått :)

    SvaraRadera