fredag 22 april 2016

Helgläsning

Den här helgen blir det inte riktigt lika mycket lästid som det blivit tidigare. På söndag har vi nämligen planerat att besöka säsongsavslutningen för bakluckeloppisen i Kista och det lär ta större delen av dagen. Självklart hoppas jag på fynd men förhoppningsvis finns det inte alltför många böcker som jag känner att jag måste ha för just nu finns det så mycket oläst hemma att jag verkligen måste tänka mig för innan jag drar hem fler böcker...

Den här helgen har jag i alla fall tänkt mig att läsa






Så nära barfota av Marie Hedegård









och förhoppningsvis hinner jag också börja på






Den siste Pilgrimen av Gard Sveen








Mer än så vågar jag inte planera eftersom jag däremellan ska hinna med lite annat också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar