söndag 24 april 2016

Veckoplanering vecka 201617

Jag måste faktiskt säga at jag är stolt över mig själv nu, planeringen för vecka 16 var nästan en fullpoängare. Jag läste de böcker jag tänkt jag skulle läsa och även om jag inte hann läsa klart den sista boken så har jag i alla fall hunnit börja på den och är på god väg med den. Men vecka 17 lär inte gå riktigt lika bra så jag får vara försiktig med mina planer. Det viktiga är nu också att jag kommer ikapp med mina recensioner...det har nämligen inte gått riktigt lika bra som läsandet.




Jag tänkte i alla fall läsa




Så nära barfota av Marie Hedegård
(Har jag alltså börjat på och lär bli klar med imorgon)











Den siste pilgrimen av Gard Sveen












Det var hennes fel av Kalle Segerbäck
(levereras onsdag och jag hoppas kunna börja läsa den direkt)







Mer än så vågar jag inte planera för.

Vad tänkte du läsa under den här veckan?



1 kommentar:

  1. Jag vet inte riktigt vad jag kommer läsa i veckan, men det blir nog ett recex.

    SvaraRadera