söndag 3 juli 2016

Loppisfynd

Söndag är vår loppisdag så vi stack iväg till Ulva på morgonen/förmiddagen. Jag tyckte jag var jätteduktig och lyckades hålla mig från att börja gräva i bokhögarna, men sen körde det ihop sig. Jag råkade få syn på en kokbok som jag ville ha och det här med bokköp fungerar ju enligt "Ge djävulen lillfingret"-principen så jag kunde sen inte hålla mig och ett par böcker till slank ner i loppisväskan. På väg hem handlade vi på Lidl och självklart hade de pocket för 9,95/st och med det priset är det ju rent kriminellt att låta bli om det finns något i sortimentet man kan tänka sig att läsa.
Alltså utökade vårt bokbestånd idag med


Kocklandslagets underbara värld
Granne med döden av Alex Marwood
Den nionde graven av Stefan Ahnhem
Svarta korpar över Villette av Ingrid Hedström



3 kommentarer: