söndag 17 juli 2016

Veckoplanering vecka 29

Planeringen för vecka 28 fungerade inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det känns ändå som om jag är på väg att komma ikapp. Nu har jag ju ändå läst boken som jag misstänkte skulle ta lite tid, nämligen Sen sista kejsarinnan av Kina. Trots att boken var relativt lättläst (för att vara fackbok) så är Kinas historia så omfattande och det är så mycket namn att hålla reda på att den tog längre tid att läsa än vad jag hade förväntat mig. Men nu har jag tänkt mig att bara läsa lite lättsammare böcker ett tag framöver och då lär ju planeringarna hålla på ett annat sätt


Böckerna jag tänkt läsa är






Snövit ska dö av Nele Neuhaus
Har jag redan börjat på och kommit en bit på vägen.














Tiden där emellan av Maria Dueñas








I o m att Tiden där emellan är på nästan 700 sidor så lär jag inte hinna med fler böcker än de här två, om nu inte den boken är extremt lättläst och att jag har ett överflöd av lästid.

Vad ska du läsa under kommande vecka?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar