söndag 24 juli 2016

Veckoplanering vecka 30

Jag hade lyckats planera riktigt bra för vecka 29 så jag hann faktiskt läsa mer än vad jag hade planerat. Helgens läsning gick visserligen rätt åt h......, men det fanns ju så mycket annat kul att göra så för en gångs skull låg inte läsandet överst på priolistan.

Jag har haft en preliminär planering i huvudet för kommande vecka  men märkte idag att jag nog får stuva om i listan lite. Jag är nämligen väldigt sugen på att läsa en deckare efter boken jag läser nu.
Mannen min har gått på semester nu så det lär bli lite ett som annat som kommer i vägen för läsningen den här veckan också, men de dagar han håller på med veden och eller bygger/reparerar något lär jag få sitta och läsa så mycket jag vill.

Listan för vecka 30 ser just nu ut så här







Blodsssystrarna av Michael Mortimer
(Har jag alltså redan börjat på)












Flickoffret av James Oswald













Mayas dagbok av Isabel Allende









Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar