fredag 16 september 2016

Helgläsning

Veckorna går häpnadsväckande fort just nu, jag känns som att det bara vara någon dag sen jag gjorde en helgplanering och nu är det dags igen.
De här helgen ska det väl ändå bli lite mer lästid. Inga besök väntas och vi har inga aktiviteter inplanerade. Däremot har jag några böcker som jag gärna skulle vilja bli klar med.

Det jag tänkt läsa den här helgen är




Där gryningen dröjer av Anna Lihammer
(har jag läst ungefär halva redan)













Rivalerna av Alyson Noël












Vänd dig inte om av Tove Alsterdal








Och så har jag såklart en del recensioner att skriva...

Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Ja gisses vad dagarna och veckorna rusar iväg. Dina tre böcker verkar intressanta. Har inte läst någon av dom än men nog framöver.
    Just nu har jag börjat läsa boken "Vid foten av Monmartre" av Britta Röstlund.

    SvaraRadera