lördag 31 december 2016

Årets bästa spänningsutmaningsbok 2016




Nu återstår alltså en summering av Mias Spänningsutmaning genom att utse årets bästa spänningsutmaningsbok. Och här blir det lite annorlunda eftersom den som jag tycker är den bästa spänningsboken år 2016 inte var med i utmaningen, den hade jag missat troligtvis för att den var sista boken jag läste den månaden och recensionen skrevs först en vecka senare. Så den överlägset bästa spänningsboken 2016 för mig var




Var du än är av Jax Miller










Ska jag istället bara välja bland dem som varit med i utmaningen så blir det definitivt




Spåren vi lämnar efter oss av Pernilla Ericson










Mia undrar också om man är intresserad av att fortsätta med den här utmaningen och i sådana fall klumpa ihop den med Månadens bästa Bok. Jag kan definitivt tänka mig att fortsätta. Jag är annars inte så mycket för utmaningar över längre tid eftersom jag helst inte vill ha alltför mycket krav på mitt läsande, så det här var precis lagom kravlöst för mig.


2 kommentarer:

  1. Jag är sugen på båda dessa :)

    SvaraRadera
  2. Jag har läst Jax Miller bok och den var riktigt bra. Det blir en fortsättning i någon form

    SvaraRadera