torsdag 15 december 2016

Hett i hyllan #70


Det är torsdag och däred dags för Monikas Hett i hyllan, där man ska visa upp sina hyllvärmare.

Hyllvärmaren jag valde den här gången är en bok som jag vann i en utlottning på Facebook för något år sedan (har inte koll på hur många år sen )





Britt-Marie var här av Fredrik Backman (titeln är länkad till förlagets sida och där finns mer info om boken)










Jag undrar om inte jag är en av de definitivt sista som ännu inte har läst något av Fredrik Backman. Jag har tänkt ibland att jag måste ta itu med den här men av någon anledning är jag inte det minsta sugen på varken den här eller nåon annan av Backmans böcker. Vi får väl se om jag någonsin kommer att läsa den här boken.






4 kommentarer:

  1. Har läst denna och En man som heter Ove och gillar båda. Har ytterligare två böcker av Backman i bokhyllan, dock olästa.

    SvaraRadera
  2. Nej, du är inte den sista som inte läst något av Backman! Jag köpte den här och Min mormor hälsar och säger förlåt, på loppis för inte så länge sedan och ska väl läsa någon gång har jag tänkt men egentligen tror jag att hans senaste lockar mer för den har jag läst så mycket fint om.

    SvaraRadera
  3. Den stod ett tag och värmde även mina hyllor, men jag var nog mest rädd för att den inte skulle leva upp till mina skyhöga förväntningar. Det är inte Backmans bästa bok, tycker jag, men den är fortfarande väldigt bra :)

    SvaraRadera