tisdag 13 december 2016

Veckoplanering vecka 50

 Igår var jag fortfarande så trött att jag helt enkelt inte orkade blogga så nu är det många fasta inlägg jag fått hoppa över. En av dem är veckoplaneringen som jag brukar göra på söndagen. I o m att vi kom hem sent på söndagen så var det inte direkt läge att göra den då, men jag planerade att göra den nästa dag.. Tyvärr tappade jag bort måndagen helt eftersom jag var så trött  men som tur är spelar det ingen roll vilken dag man gör veckoplaneringen - oavsett vilken dag man gör den så gäller den ju veckan ut.



Så här kommer det jag tänkt läsa den här veckan







Droger i Tredje riket av Norman Ohler
(har jag alltså redan börjat på i helgen)











Denzel av Christina Herrström













Med lysande utsikter av Annika Arslan Waltersson









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar