söndag 4 juni 2017

Veckoplanering vecka 23

Läsningen under förra veckan gick faktiskt bättre än förväntat, även om jag inte höll mig till planeringen så fick jag faktiskt mer läst än vad jag hade hoppats på. Till stor del tror jag att det hade att göra med vädret - Är det för varmt och soligt så kan jag inte gå ut, är det för kallt och grått så vill jag inte gå ut. I båda fallen är alternativet att vara inomhus och läsa.
Nu ska det ju börja bli lite varmare i mitten av den här veckan men ändå inte full sol och det låter precis perfekt för mig för då kan jag både sitta ute och läsa och eventuellt träna lite också....


Det jag tänkt läsa den här veckan är






Heroine av Mons Kallentoft & Markus Lutteman
Har jag börjat på och det går undan med den här boken.











Dimmornas hus av Alix Rickloff
Efter att ha läst ganska många spänningsböcker efter varandra så måste jag ha något helt annat mellan så jag inte tröttnar









Flickan med gåvorna av M.R. Carey
 Dags att testa gränserna lite och läsa nånting som jag i vanliga fall inte läser













Fenomenet GW av Lars Ragnar Forssberg
Nånting helt annorlunda igen jämfört med de andra böckerna jag tänkt läsa. Det gäller att hålla intresset uppe och för mig funkar det bäst genom att blanda genré, stil osv. så mycket som möjligt.





Det ser kanske mycket ut, men egentligen är nog det här precis perfekt för den här veckan. Måndag är klämdag och tisdag helgdag så då lär vi inte göra så många knop här hemma utan tar det bara lugnt. Onsd-fred jobbar maken och jag kan göra vad jag vill på dagarna och det lär bli mycket läsning.
Utöver det så har jag kommit en bra bit på vägen med Heroine och de två sista böckerna i planeringen är relativt tunna, så det här kommer nog fungera hur bra som helst - hoppas jag i alla fall.

Vad ska du läsa under kommande vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar