onsdag 5 juli 2017

Nellons #läsalotsommar17 - Läsning dag 1


Dags att summera läsningen för dag ett i Nellons Läs-a-lot. Jag hade tänkt mig att jag skulle hinna läsa mycket igår, men självklart blev det inte riktigt så, det kom en massa annat i vägen. Varje gång jag satte mig ner vid boken så var det helt plötsligt något annat som absolut måste göras så det var bara att släppa läsandet och störta någon annanstans. Ändå är jag ganska nöjd med hur mycket jag hann läsa i småsnuttar, det blev mer än jag trodde det skulle bli.






Älska, glömma och förlåta av Lori Nelson Spielman
184 sidor










Döda talar inte av Eva Dolan
40 sidor









TOTALT 2017-07-04 = 224 SIDOR

Läsresultatet dag för dag finns längst ner  på sidan under fliken "Utmaningar 2017"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar