måndag 31 juli 2017

Sammanfattning vecka 30

Eftersom jag gör en planering för varje vecka så kom jag på att jag nog också borde kolla sen hur den gångna veckan gått, om jag hållit planeringen osv. Så jag tänkte försöka  från och med nu att göra veckoplanering för den kommande veckan på söndagar och sen sammanfattning för den gångna veckan på måndagar.

Det gick relativt bra med läsningen under den gångna veckan. Jag hann definitivt inte med alla böcker jag planerat för men det hängde nog mycket ihop med att maken gick på semester på fredagen och då blev det inte så mycket läst under helgen. Men jag är rätt så nöjd ändå med att ha läst ut 3 böcker. De jag läste ut var

Nio dagar till Uksáhkká av Nicklas von Matérn (recension kommer 2017-08-17)
Vänner i nöd, vänner i död av Pia F Davidson (recension kommer den här veckan)
Simmaren av Joakim Zander (recension kommer den här veckan)

Och så hann jag såklart blogga lite också. Jag skrev t ex de här fem recensionerna

Älska, glömma och förlåta - Lori Nelson Spielman
Andras döttrar - Amy Gentry
Från Rörstrand till Rio - Anita Hammarstedt 
Jag ser dig - Clare Mackintosh 
Allt det du måste - Sylvia Lidén Nordlund 

I stort sett är jag faktiskt rätt så nöjd, även om jag hade önskat att jag hade hunnit läsa lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar