söndag 2 juli 2017

Veckoplanering vecka 27

Planeringen för den gångna veckan fungerade toppenbra. I och med att den hade funkat så bra så tog jag i lite när det gällde helgplaneringen och då gick det såklart åt skogen, jag läste inte alls så mycket som jag hade tänkt mig utan höll på med en massa annat.

Nu är det i alla fall dags att planera för kommande vecka och då får jag planera kring min TBR-lista för Nellons Läs-a-lot sommar 2017 så att allt passar ihop.




Kommande vecka tänkte jag i alla fall läsa





Älska, glömma och förlåta av Lori Nelson Spielman












Privata oanständigheter av Marco Missiroli













Andras döttrar av Amy Gentry








Alla de här är ganska tunna böcker så jag hoppas såklart att jag ska hinna med någon/några till.



Vad ska du läsa i veckan?













1 kommentar:

  1. Jag ska i alla fall läsa klart Den glömda trädgården av Kate Morton, sen har jag inte bestämt mig vad jag fortsätter med :)

    SvaraRadera