söndag 23 juli 2017

Veckoplanering vecka 30

En vecka kvar och sen g´år maken på semester. Och när maken går på semester så kan jag inte grotta ner mig helt i böckerna på dagarna, så den här veckan gäller det att läsa, läsa och läsa lite till.

Förra veckoplaneringen funkade klockrent och eftersom jag den kommande veckan ska ägna mig så mycket som möjligt åt läsning så tänker jag ta i ordentligt med den här läsplaneringen. Sen är det bara att hålla tummarna!




Det jag tänkt läsa är




Nio dagar till Uksáhkká av Nicklas von Matérn
 













Vänner i nöd, vänner i död av Pia F Davidson












Bengtsson och Dahl går på djupet av Mats Edblad











Hallahem - Staden under berget av Susanne Trydal & Daniel Åhlin









Och jag skulle bi otroligt glad om jag också hann med





Inte flera mord! av Maria Lang









Ska bli spännande att se hur mycket jag hinner med för den här veckan måste jag också hinna med att skriva lite recensioner.

Vad tänker du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar