söndag 13 augusti 2017

Veckoplanering vecka 33

Dags att planera för läsningen under kommande vecka. Tyvärr finns det risk för att den här planeringen inte kommer att hålla trots att jag kommer att ha gott om lästid. Postnord har den senaste månaden skött sina åtaganden sämre än vanligt och vi misstänker att orsaken är sommarvikarier som inte bryr sig om att dela ut posten. Det är alltså en hel del som borde ha kommit men ännu inte dykt upp i brevlådan och det gäller t o m fakturor som vi fått mail om att de är på väg. Ifall ordinarie brevbärare kommer från semestern och vikarien bara  lämnat allt på hög så lär brevlådan svämmar över den här veckan. Värsta scenariot är sen om Postnord bara slarvat bort posten eller vikarien kastat den så den här veckan lär vi få börja undersöka vad som har hänt och ta kontakt med avsändare till sådant vi vet borde ha dykt upp. Jag blir så less!!! Man ska väl kunna lita på att posten fungerar som den ska??

Det jag har tänkt mig att läsa





Ingen alls av Lotta Thell
(börjar jag på idag)












Snö som föll i fjol av Oscar von Seth











Stora stygga vargen av Nele Neuhaus











Mer än så tänker jag inte planera för eftersom det är mycket som kan hända den här veckan.

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?





4 kommentarer:

  1. Åh, helt missat nytt från Neuhaus.. Måste kollas upp!

    SvaraRadera
  2. Stora stygga vargen har jag inte fått, så den har de nog slarvat bort.

    SvaraRadera
  3. Gillar Thell, men har inte läst den av henne. Är den bra?

    /Sandra på Bokkoll.se

    SvaraRadera
  4. Jag hade också väntat mig flera böcker som borde ha skickats, jag hoppas de kommer den här veckan, annars är de nog bortslarvade för mig också... :(

    SvaraRadera