måndag 25 september 2017

Sammanfattning vecka 38

Vecka 38 var rätt så bra, jag tycker den veckan fungerade bättre än vad jag hade väntat mig.
Det är fortfarande inga problem med läslusten, det känns som om jag skulle kunna läsa hur mycket som helst utan att tröttna. Jag undrar om inte det hänger ihop lite med att jag fått till en ganska bra blandning av ämnen, genréer osv.
Det blev ju inte så väldigt mycket recenserat men det beror faktiskt mycket på att en del av böckerna har red.datum först den här veckan. Så det lär bli fler publicerade recensioner den här veckan.


Jag hann läsa klart 4 böcker

Morfars hemlighet av Michael Wiander (recension den här veckan)
Husdjuret av Camilla Grebe (recension 2017-09-28)
Penguin Bloom av Cameron Bloom & Bradley Trevor Greive (recension den här veckan)
1793 av Niklas Natt och Dag (recension 2017-09-27)


Och jag skrev om fyra böcker

Köld - Jakob Mjöbring
The Magic of not giving a f*ck - Sarah Knight
Stora stygga vargen - Nele Neuhaus
Visheten vaknar - Elin Säfström

Det kom också några bokpaket under vecka 38

Den goda dottern av Karin Slaughter (en dublett som jag lottar ut i ett inlägg HÄR)
Penguin Bloom av Cameron Bloom & Trevor Bradley Greive
1793 av Niklas Natt och Dag
Doften av falska påvar och nybakade wienerbröd av Lena Nordenjack







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar